Rosé d’Anjou gaat samenwerking aan met Otazu

door | 4 jun 2013 | Nieuws

Rosé d'AnjouGR

In het kader van de overkoepelende campagne voor Loire wijnen «Loire, een kistje vol juwelen», is Rosé d’Anjou een samenwerking aan gegaan met Otazu. Het populaire sieraden merk stelt een aantal fraaie exemplaren uit haar collectie ter beschikking. Verschillende winkelacties en de facebookacties zullen deze zomer gaan plaatsvinden. Rosé d’Anjou is een van de toppers uit de Loirestreek. Deze AOC geniet enorme populariteit bij de jongere doelgroep, met name bij vrouwen. De export naar Nederland van Rosé d’Anjou is in de afgelopen 10 jaar vervijfvoudigd (meer dan 20.000 hl p.j.)  

Acties en feest
Vanaf mei worden in de supermarkten 700.000 flessen Rosé d’Anjou voorzien van een actiesticker met een unieke code. Via de website www.rosedanjou.nl kunnen deelnemers met hun actiecode een exclusief juweel winnen van Otazu. Alleen het invoeren van de code geeft sowieso recht op 15% korting op iedere aankoop via de webshop www.rodrigootazu.com. De actie wordt ondersteund door een like & win actie en een fotowedstrijd op de Facebookpagina van Rosé d’Anjou. Traditiegetrouw zal Woodstock69 aan het Bloemendaalse strand een over-the-top roséparty geven. Dit jaar zal het feest plaatsvinden op 14 juli met het thema –hoe kan het anders- ‘de Franse Revolutie’.