logo WIJNJOURNAAL groen

Je eigen gepeRRRRsonaliseerde borrelplank

door | 28 jul 2023 | importeurs

Of beter: een drie meter lange mega borrelplank voor familie en vrienden

De zomervakantie is voor de meesten al begonnen, het perfecte moment om op het leven te proosten met een goed glas Gato Negro. En hoe kan dat beter dan met een borrelplank die je deelt met vrienden, familie of je geliefde. Na een geslaagde najaarsactie vorig jaar, speelt Gato Negro wederom goed in op dit genietmoment: bij elke gekochte fles Gato Negro maak je kans namelijk op een van de 250 gepersonaliseerde borrelplanken. Want zeg nou zelf, een borrel smaakt nóg beter met jouw unieke borrelplank en een glas Gato Negro in jouw hand. Daarnaast maak je ook kans op de hoofdprijs: een borrelplank van maar liefst 3 meter voor jouw sportteam, vriendengroep of familie, gevuld met genoeg hapjes zoals diverse kaasjes en charcuterie.Jouw unieke boRRRRelplank
Zie jij dit wel voor je? Koop dan je favoriete Gato Negro wijn, scan de QR code op de display, vul jouw gegevens in en kom er direct achter of jij de winnaar bent van een gepersonaliseerde borrelplank. Koop in week 32 flessen Gato Negro bij BOON supermarkten en maak kans! Let wel, niet elk filiaal neemt deel aan de actie.

Pride Limited Edition
Naast deze zomeractie, staat Gato Negro in het teken van Pride Month en viert de diversiteit doormiddel van evenementen over de hele wereld. Voor het tweede opeenvolgende jaar lanceert Gato Negro de PRIDE Limited Edition met kleurrijke wijnlabels op de Sauvignon Blanc flessen. “Share the Flavor”, Gato Negro’s eigen platform, helpt de wereld verbeteren  met mooie initiatieven. Via de site, die sinds 2022 bestaat, komt het merk in contact met een grote verscheidenheid aan mensen. Zo helpt Gato Negro mensen hun eigen unieke smaak te omarmen, terwijl het wijnmerk tegelijkertijd relevante NGO’s steunt.

Over Gato NegroGato Negro is één van de bekendste wijnmerken ter wereld, komt uit Chili, wordt verkocht in meer dan 80 landen en staat in de top 3 van Chileense wijnen op de Nederlandse markt. De naam, het logo en merk zijn te danken aan het huisdier van de Chileense wijnmaakster, een zwarte kat, oftewel Gato Negro. Haar huisdier werd de inspiratie voor geweldige wijnen, met een consistente smaak en premium kwaliteit. Kijk voor het aanbod Gato Negro wijnen bij de volgende supermarkten: Van Tol, Coop, Plus, Dekamarkt, Dirk, Polesz, Boon, Spar, Boni, Hoogvliet, Vomar, Boon’s markt, Jan Linders en Jumbo.

Meer nieuws

ProSpirits Report 2025: The Future of Spirits

ProSpirits Report 2025: The Future of Spirits

The global spirits industry stands at a turning point — and the inaugural ProSpirits Report – The Future of Spirits captures the opportunities and challenges shaping its next chapter. Based on insights from over 200 industry professionals across 45...

Lees meer
De populairste cocktails van Nederland in 2025

De populairste cocktails van Nederland in 2025

Als het aan onze zoekgeschiedenis ligt, schenken we deze zomer het liefst een Espresso Martini in. Of twee. Uit een analyse van zoekdata door Seeders blijkt dat deze cocktail aan een indrukwekkende opmars bezig is. In juli 2025 werd er bijna 24.500 keer op...

Lees meer
Austrian wines impress in Tokyo

Austrian wines impress in Tokyo

– Major success for Austrian wine exports to Asia: the Austrian Tasting in Tokyo 2025, hosted by the Austrian Wine Marketing Board (Austrian Wine) on 22 July, attracted more than 600 wine professionals from the Japanese retail sector, hospitality industry...

Lees meer
Verliefd op de Elzas (2)

Verliefd op de Elzas (2)

De Elzas kent een prachtig landschap, een eigen taal en een aantrekkelijke gastronomie. De eet- en drinkcultuur staat hier hoog in het vandaal. Kijk eens op de kaart van Michelin en ontdek hoeveel restaurants van niveau deze regio telt. Maar, het zijn niet...

Lees meer
logo svbe
logo wijncursussen.nl
logo nix
Share This