logo WIJNJOURNAAL groen

Janny van der Heijden bezoekt de iconische patisserieën van Milaan

door | 14 apr 2025 | gastronomie

Janny van der Heijden op patisserietour in Milaan met magazine De Smaak van Italië 

In de nieuwste editie van De Smaak van Italië reist Janny van der Heijden naar Milaan – dé hoofdstad van Italiaanse stijl én dolce. Speciaal voor het magazine bezocht ze de meest iconische patisserieën van de stad, proefde ze dolci om bij weg te dromen, sprak ze met topchefs en ontdekte ze de nieuwste trends op het gebied van Italiaans gebak. Wie anders dan Janny – culinair expert, hartstochtelijk Italië-liefhebber en zoetekauw pur sang – kon deze missie beter uitvoeren?

In Milaan schoof ze aan bij niemand minder dan chef Diego Crosara van de wereldberoemde Pasticceria Marchesi, en kreeg ze een exclusief kijkje in de keuken van Ernst Knam, meesterchocolatier en bekend van de Italiaanse versie van Heel Holland Bakt (Bake Off Italia). Behalve gesprekken over traditie en trends, verzamelde Janny ook de allerlekkerste adressen voor wie zelf het zoete Milaan wil ontdekken.

Over De Smaak van Italië

Als toonaangevend magazine in de wereld van Italiaanse cultuur en lifestyle, streeft De Smaak van Italië er voortdurend naar om lezers en volgers te inspireren en te verrassen met hoogwaardige creatieve content. Zowel in print als met online campagnes, socials en events,
spreekt het magazine op een vernieuwde manier, een grote groep Italiëliefhebbers aan.

Meer nieuws

Sogevinus verandert in Kopke Group

Sogevinus verandert in Kopke Group

Een nieuw hoofdstuk voor Portugals pionier op het gebied van versterkte wijn Sogevinus kondigt zijn naamswijziging aan en heet vanaf nu Kopke Group. De groep blijft zijn portfolio verder ontwikkelen en heeft de ambitie om uit te groeien tot een wereldwijd...

Lees meer
logo svbe
logo wijncursussen.nl
logo nix
Share This