Botanische tuin van Trompenburg bood fantastisch decor
De eerste editie van de MissPublicity Summer Tasting is donderdagavond 3 juli met veel enthousiasme ontvangen. In de groene oase van Trompenburg Tuinen & Arboretum in Rotterdam kwamen pers, relaties en drankliefhebbers samen voor een inspirerende en smaakvolle zomeravond.
Onder een stralende zon werden gasten verwelkomd op deze unieke locatie in het groenste museum van Rotterdam. Tijdens het event konden bezoekers vrij proeven van de nieuwste drankentrends, variërend van bijzondere bieren en wijnen tot verrassende spirits en non-alcoholische opties. Merken als Rooster & Wolf, Scheldebrouwerij, Kaiken, Montes, Ultimate Provence, EST, Puklavec, GiG, Tuttavia, Pommery, Bloom en E.V.I. presenteerden hun (nieuwste) creaties aan een nieuwsgierig publiek.
De succesvolle eerste editie van de MissPublicity Summer Tasting bij Trompenburg was een bruisend evenement dat perfect aansloot op de recente Dranken Special. MissPublicity stuurt met regelmaat specials uit gekoppeld aan een thema inspelend op trends binnen haar verschillende domeinen als brands, hospitality en event.
Deze speciale avond bood een uitgebreid overzicht van de nieuwste zomerdrankentrends, zoals beschreven in onze recente publicatie. Gasten genoten van een selectie van 10 verfijnde dranken die inspelen op de hedendaagse trends, gepresenteerd te midden van de weelderige omgeving van Trompenburg. Het evenement benadrukte niet alleen de kwaliteit en diversiteit van onze aanbevolen dranken, maar ook de unieke ervaring die elk merk te bieden heeft.
“Het is fantastisch om te zien hoe de eerste editie van de MissPublicity Summer Tasting tot leven is gekomen in de prachtige tuin van Trompenburg. Dit evenement weerspiegelt onze passie voor smaak, beleving en verbinding. Met een zorgvuldig samengestelde selectie dranken, een inspirerende locatie en een geweldige sfeer hebben we samen een onvergetelijke zomeravond gecreëerd. Ik ben dankbaar voor de samenwerking met onze partners en het enthousiasme van iedereen die aanwezig was, we zijn dan ook voornemens om dit event elk jaar uit te rollen op unieke locaties.”