logo WIJNJOURNAAL groen

Bergerac is zó 2014

door | 27 dec 2013 | Nieuws

13410 Bergerac Campagne visual_131017_1mb

De campagne voor Bergerac wijnen wordt voortgezet in 2014 onder het motto Zo naturel! Bergerac wijnen”. Het wordt het derde jaar vol activiteiten die Alterego Marketing & Creation voor Bergerac gaat voeren. Van 13-15 januari zullen vier producenten de wijnstreek vertegenwoordigen op Wine Professional. Momenteel loopt er nog een halslabel actie op de winkelvloer in samenwerking met Vacanceselect. De online community op Facebook zet zich voort.

clip_image004

Wijnen met toekomst

Afgelopen zomer selecteerde Perswijn een top 30 en noemde Bergerac ‘de smaak van de toekomst’. Bergerac wijn is een begrip en is vooral een blijver. Bij deze eigentijdse wijnen hoort het bouwen van een dynamische online community. Op Facebook maakt de consument kennis met Roxanne, Manon en Alexandre die met een groene camper door de Dordogne trekken. De meeste Nederlanders zullen de Bergerac wijnen kennen van hun vakanties in dit populaire gebied. Vandaar ook de samenwerking met VacanceSelect.nl die diverse prijzen ter beschikking stelt. Het zijn vooral de minder bekende, maar kwalitatieve AOC’s zoals Pécharmant, Montravel, Monbazillac, Saussignac en Rosette waarmee de regio opnieuw op de kaart wordt gezet. Op de winkelvloer kan de consument via halslabels nog steeds meedoen aan de online wedstrijd en kans maken op een verzorgd verblijf in de Bergerac. Deze actie loopt nog tot februari 2014.

clip_image006

Meer nieuws

All you need is Wine Paris

All you need is Wine Paris

Wine Paris 2025 has confirmed its ranking as the world’s leading wine and spirits event following three days of record attendance. A total 52,622 visitors took part in the exhibition, 45% of them internationals from 154 countries. Despite the unpredictable...

Lees meer
Festival TREK viert 11e seizoen met 9 edities

Festival TREK viert 11e seizoen met 9 edities

Grootste rondreizende food festival van NederlandHet komende seizoen van Festival TREK belooft een bijzondere te worden. Het grootste rondreizende food festival van Nederland zal haar 11e seizoen afsluiten met een speciale verjaardagseditie van 5 t/m 7 september in...

Lees meer
It’s showtime in Düsseldorf

It’s showtime in Düsseldorf

Photo: @Messe DüsseldorfExciting programme lures international wine and spirits industryWhen March sees ProWein come to town the whole of Düsseldorf turns into a hotspot for the international wine and spirits sector. For six days everything in the Rhine...

Lees meer
logo svbe
logo wijncursussen.nl
logo nix
Share This
G-YD8G14ETJ5