Aankondiging nieuwe campagne

Vins d’Alsace lanceert een nieuwe campagne om Alsace Wijnen bij een andere doelgroep onder de aandacht te brengen. Hiervoor is een nieuwe campagne in het leven geroepen: Alsace Rocks! Waarbij ‘Rocks’ enerzijds verwijst naar de grote diversiteit aan terroir, anderzijds betreft het een knipoog die een jongere doelgroep aanspreekt. ‘Rocks’ betekent in die zin dat de Alsace cool is, oftewel ‘rockt’. 

TOT PR & Communications werkt al jaren voor Vins d’Alsace in Nederland en juicht deze nieuwe internationale consumentencampagne toe.

Nieuwe look & feel

Speciaal voor Alsace Rocks is de campagnewebsite www.alsacerocks.nl gelanceerd, met alle informatie en updates rondom de campagne. Ook de bestaande website www.alsacewijnen.nl heeft een nieuw jasje, en sluit volledig aan bij de nieuwe look & feel van Vins d’Alsace.

Plannen 2020

Wijnfestivals en proeverijen

Een nieuw jaar én een nieuwe campagne betekent nieuwe energie voor het promoten van de Alsace. In het kader van Alsace Rocks staat voornamelijk de consument centraal. Zo organiseren we wijnproeverijen (met een rockin‘ tintje), winacties en is Alsace Wijnen te vinden op wijnfestivals. Ieder jaar een andere stad, en dit jaar trappen we af in Rotterdam.

Wijnmakers on tour

In 2020 spelen de wijnmakers – onze rocksterren – een grote rol. Een aantal producenten zal in de maand juni de wereld over ‘toeren’ om in diverse landen wijnen te presenteren. Op deze manier kunnen consumenten en handel kennis maken met de gezichten achter de wijnen. 

Save the date!

Ook dit jaar rockt Alsace Wijnen op verschillende wijnbeurzen.
Zet deze data alvast in de agenda:

– ProWein op 15, 16 & 17 maart 2020 (Düsseldorf)
– Millésimes Alsace op 15 & 16 juni 2020 (Straatsburg)

Kijk hier voor meer informatie over vakbeurs Millésimes Alsace. 

Dit bericht is geplaatst in importeurs, Nieuws, Redactie. Bookmark de permalink.