Bergerac is zó 2014

13410 Bergerac Campagne visual_131017_1mb

De campagne voor Bergerac wijnen wordt voortgezet in 2014 onder het motto Zo naturel! Bergerac wijnen”. Het wordt het derde jaar vol activiteiten die Alterego Marketing & Creation voor Bergerac gaat voeren. Van 13-15 januari zullen vier producenten de wijnstreek vertegenwoordigen op Wine Professional. Momenteel loopt er nog een halslabel actie op de winkelvloer in samenwerking met Vacanceselect. De online community op Facebook zet zich voort.

clip_image004

Wijnen met toekomst

Afgelopen zomer selecteerde Perswijn een top 30 en noemde Bergerac ‘de smaak van de toekomst’. Bergerac wijn is een begrip en is vooral een blijver. Bij deze eigentijdse wijnen hoort het bouwen van een dynamische online community. Op Facebook maakt de consument kennis met Roxanne, Manon en Alexandre die met een groene camper door de Dordogne trekken. De meeste Nederlanders zullen de Bergerac wijnen kennen van hun vakanties in dit populaire gebied. Vandaar ook de samenwerking met VacanceSelect.nl die diverse prijzen ter beschikking stelt. Het zijn vooral de minder bekende, maar kwalitatieve AOC’s zoals Pécharmant, Montravel, Monbazillac, Saussignac en Rosette waarmee de regio opnieuw op de kaart wordt gezet. Op de winkelvloer kan de consument via halslabels nog steeds meedoen aan de online wedstrijd en kans maken op een verzorgd verblijf in de Bergerac. Deze actie loopt nog tot februari 2014.

clip_image006

Dit bericht is geplaatst in Nieuws. Bookmark de permalink.