logo WIJNJOURNAAL groen

Sopexa Benelux centraliseert het geheel van haar activiteiten in Brussel

door | 10 jun 2016 | Internationaal, Nieuws

Sopexa_Benelux2

Activiteiten gecentraliseerd in Brussel
Met een sterk multicultureel team dat regelmatig samenkomt en zowel de Nederlandse
als de Belgische markt kennen, worden voortaan de agentschappen Sopexa Nederland en
Sopexa België verenigd tot één agentschap Sopexa Benelux, gevestigd te Brussel.

Sylvain Rouchy
Directeur
18 jaar evaring in communicatie
16 jaar ervaring in collectieve communicatie van Food &
Drinks op internationale markten
Opleiding : Marketing & Communication

Dimitri Riehl
Project manager
4 jaar ervaring in marketing en communicatie op de
Belgische markt.
Opleiding : INSEEC Bordeaux in Marketing des Vins et
Spiritueux.

Gregory Serruys
Project manager
9 jaar ervaring in marketing en communicatie op de
Nederlandse en Belgische markt.
Opleiding : Food & Business aan de Hogeschool van Delft.

Sébastien Bonhoure
Project manager
2 jaar ervaring in marketing en communicatie van wijn en
gedistilleerd
Opleiding : International Business – specialisatie in
gedistilleerd bij de Université des eaux-de-vie (Cognac).

Vincent Bayer
Communication Manager
20 jaar ervaring in PR in verschillende sectoren
Opleiding : Journalistiek bij de UCL (Louvain-La-Neuve)

Claude Crismer
Hoofd administratie
30 jaar ervaring in de administratie en boekhouding.
Opleiding : Fiscaliteit bij de EFFEC (Brussel)

Over Sopexa
Internationaal marketing en communicatie agentschap 100% Food & Drink
Het internationale agentschap in marketing en communicatie en gespecialiseerd
in food, drinks & lifestyle, Sopexa, begeleidt ondernemingen, merken, collectieve
organisatie en publieke instellingen in de ontwikkeling van communicatie-strategieën en
het uitoefenen van invloed op de markten. De ruim 280 multiculture experts zijn actief in
58 landen en op de hoogte van de laatste trends en zijn in regelmatig contact met de
lokale stakeholders. Sopexa biedt haar klanten advies & strategie op maat,
salesactivation & internationale business development, PR & creatie van brand content,
evenementen en strategieontwikkeling op het gebied van voedingskundige aspecten.
Wilt u meer informatie : www.sopexa.com

Meer nieuws

All you need is Wine Paris

All you need is Wine Paris

Wine Paris 2025 has confirmed its ranking as the world’s leading wine and spirits event following three days of record attendance. A total 52,622 visitors took part in the exhibition, 45% of them internationals from 154 countries. Despite the unpredictable...

Lees meer
Festival TREK viert 11e seizoen met 9 edities

Festival TREK viert 11e seizoen met 9 edities

Grootste rondreizende food festival van NederlandHet komende seizoen van Festival TREK belooft een bijzondere te worden. Het grootste rondreizende food festival van Nederland zal haar 11e seizoen afsluiten met een speciale verjaardagseditie van 5 t/m 7 september in...

Lees meer
It’s showtime in Düsseldorf

It’s showtime in Düsseldorf

Photo: @Messe DüsseldorfExciting programme lures international wine and spirits industryWhen March sees ProWein come to town the whole of Düsseldorf turns into a hotspot for the international wine and spirits sector. For six days everything in the Rhine...

Lees meer
logo svbe
logo wijncursussen.nl
logo nix
Share This
G-YD8G14ETJ5