Sopexa Benelux centraliseert het geheel van haar activiteiten in Brussel

Sopexa_Benelux2

Activiteiten gecentraliseerd in Brussel
Met een sterk multicultureel team dat regelmatig samenkomt en zowel de Nederlandse
als de Belgische markt kennen, worden voortaan de agentschappen Sopexa Nederland en
Sopexa België verenigd tot één agentschap Sopexa Benelux, gevestigd te Brussel.

Sylvain Rouchy
Directeur
18 jaar evaring in communicatie
16 jaar ervaring in collectieve communicatie van Food &
Drinks op internationale markten
Opleiding : Marketing & Communication

Dimitri Riehl
Project manager
4 jaar ervaring in marketing en communicatie op de
Belgische markt.
Opleiding : INSEEC Bordeaux in Marketing des Vins et
Spiritueux.

Gregory Serruys
Project manager
9 jaar ervaring in marketing en communicatie op de
Nederlandse en Belgische markt.
Opleiding : Food & Business aan de Hogeschool van Delft.

Sébastien Bonhoure
Project manager
2 jaar ervaring in marketing en communicatie van wijn en
gedistilleerd
Opleiding : International Business – specialisatie in
gedistilleerd bij de Université des eaux-de-vie (Cognac).

Vincent Bayer
Communication Manager
20 jaar ervaring in PR in verschillende sectoren
Opleiding : Journalistiek bij de UCL (Louvain-La-Neuve)

Claude Crismer
Hoofd administratie
30 jaar ervaring in de administratie en boekhouding.
Opleiding : Fiscaliteit bij de EFFEC (Brussel)

Over Sopexa
Internationaal marketing en communicatie agentschap 100% Food & Drink
Het internationale agentschap in marketing en communicatie en gespecialiseerd
in food, drinks & lifestyle, Sopexa, begeleidt ondernemingen, merken, collectieve
organisatie en publieke instellingen in de ontwikkeling van communicatie-strategieën en
het uitoefenen van invloed op de markten. De ruim 280 multiculture experts zijn actief in
58 landen en op de hoogte van de laatste trends en zijn in regelmatig contact met de
lokale stakeholders. Sopexa biedt haar klanten advies & strategie op maat,
salesactivation & internationale business development, PR & creatie van brand content,
evenementen en strategieontwikkeling op het gebied van voedingskundige aspecten.
Wilt u meer informatie : www.sopexa.com

Dit bericht is geplaatst in Internationaal, Nieuws. Bookmark de permalink.