logo WIJNJOURNAAL groen

Sopexa Benelux centraliseert het geheel van haar activiteiten in Brussel

door | 10 jun 2016 | Internationaal, Nieuws

Sopexa_Benelux2

Activiteiten gecentraliseerd in Brussel
Met een sterk multicultureel team dat regelmatig samenkomt en zowel de Nederlandse
als de Belgische markt kennen, worden voortaan de agentschappen Sopexa Nederland en
Sopexa België verenigd tot één agentschap Sopexa Benelux, gevestigd te Brussel.

Sylvain Rouchy
Directeur
18 jaar evaring in communicatie
16 jaar ervaring in collectieve communicatie van Food &
Drinks op internationale markten
Opleiding : Marketing & Communication

Dimitri Riehl
Project manager
4 jaar ervaring in marketing en communicatie op de
Belgische markt.
Opleiding : INSEEC Bordeaux in Marketing des Vins et
Spiritueux.

Gregory Serruys
Project manager
9 jaar ervaring in marketing en communicatie op de
Nederlandse en Belgische markt.
Opleiding : Food & Business aan de Hogeschool van Delft.

Sébastien Bonhoure
Project manager
2 jaar ervaring in marketing en communicatie van wijn en
gedistilleerd
Opleiding : International Business – specialisatie in
gedistilleerd bij de Université des eaux-de-vie (Cognac).

Vincent Bayer
Communication Manager
20 jaar ervaring in PR in verschillende sectoren
Opleiding : Journalistiek bij de UCL (Louvain-La-Neuve)

Claude Crismer
Hoofd administratie
30 jaar ervaring in de administratie en boekhouding.
Opleiding : Fiscaliteit bij de EFFEC (Brussel)

Over Sopexa
Internationaal marketing en communicatie agentschap 100% Food & Drink
Het internationale agentschap in marketing en communicatie en gespecialiseerd
in food, drinks & lifestyle, Sopexa, begeleidt ondernemingen, merken, collectieve
organisatie en publieke instellingen in de ontwikkeling van communicatie-strategieën en
het uitoefenen van invloed op de markten. De ruim 280 multiculture experts zijn actief in
58 landen en op de hoogte van de laatste trends en zijn in regelmatig contact met de
lokale stakeholders. Sopexa biedt haar klanten advies & strategie op maat,
salesactivation & internationale business development, PR & creatie van brand content,
evenementen en strategieontwikkeling op het gebied van voedingskundige aspecten.
Wilt u meer informatie : www.sopexa.com

Meer nieuws

ProSpirits Report 2025: The Future of Spirits

ProSpirits Report 2025: The Future of Spirits

The global spirits industry stands at a turning point — and the inaugural ProSpirits Report – The Future of Spirits captures the opportunities and challenges shaping its next chapter. Based on insights from over 200 industry professionals across 45...

Lees meer
De populairste cocktails van Nederland in 2025

De populairste cocktails van Nederland in 2025

Als het aan onze zoekgeschiedenis ligt, schenken we deze zomer het liefst een Espresso Martini in. Of twee. Uit een analyse van zoekdata door Seeders blijkt dat deze cocktail aan een indrukwekkende opmars bezig is. In juli 2025 werd er bijna 24.500 keer op...

Lees meer
Austrian wines impress in Tokyo

Austrian wines impress in Tokyo

– Major success for Austrian wine exports to Asia: the Austrian Tasting in Tokyo 2025, hosted by the Austrian Wine Marketing Board (Austrian Wine) on 22 July, attracted more than 600 wine professionals from the Japanese retail sector, hospitality industry...

Lees meer
Verliefd op de Elzas (2)

Verliefd op de Elzas (2)

De Elzas kent een prachtig landschap, een eigen taal en een aantrekkelijke gastronomie. De eet- en drinkcultuur staat hier hoog in het vandaal. Kijk eens op de kaart van Michelin en ontdek hoeveel restaurants van niveau deze regio telt. Maar, het zijn niet...

Lees meer
logo svbe
logo wijncursussen.nl
logo nix
Share This